از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

درست شدن نظرسنجی

سلام به دوستان عزیزم.مدتی بود که نظر سنجی کار نمی کرد.دلیلش این بود که من تغییراتی ایجاد کرده بودم تا وبلاگم زیبا تر شه و فکر کنم وقتی این کار را کردم نظر سنجی غیر فعال شد.ببخشید.دوباره تزئینات را به وبلاگم اضافه می کنم ولی این بار حواسم هست که نظر سنجی غیر فعال نشود.اگر بتوانم می خواهم مدت نظر سنجی را بیشتر کنم.بازم می گویم به این دلیل بازم ببخشید و لطفا نظر بگذارید و اگر متن نظر امن مرا نخوانده اید بخوانید تا با خیالی آسوده نظر بگذارید.
نظرات 1 + ارسال نظر
بابا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 16:03 http://amiralikhamseh.blogfa.com

سلام مطالب و نوع نوشتن رو دوست دارم. موفق باشی

ممنون.این نظر لطفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد