دکوراسیون اتاق نوزاد شیک

طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل کار دشواری نیست اما دکوراسیون بعضی مکان ها در منزل مثل اتاق کودک احتیاج به رعایت نکات مهم و ریزه کاری هایی دارد که لازم است ضمن توجه به آنها دکوراسیون اتاق کودک جدید و شیکی را طراحی کنید. یکی از این نکات مهم و ضروری توجه به نیازها و توانایی های کودک است که باعث می شود بهترین انتخاب را داشته باشید و دکوراسیونی مناسب و ایده آل برای اتاق خواب کودک دلبندتان طراحی و اجرا نمایید. با توجه به خواست و نیاز کودک رنگ مناسب برای دکوراسیون، اجزا و وسایل مورد نیاز و همچنین نوع چیدمان و دیزاین اتاق را انتخاب فرمایید. در ضمن برای داشتن بهترین انتخاب علاوه بر سن کودک، توجه به جنسیت نیز اهمیت زیادی دارد. آنچه که در ادامه ملاحظه می فرمایید تصاویری از چند نمونه دکوراسیون اتاق کودک است که هر یک می توانند ایده جذاب و متفاوتی برای شما باشند.


دکوراسیون اتاق کودک جدید 

ادامه مطلب ...

دکوراسون اتاق های کار 2014

نمونه هایی از جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار سال2014

 

 
ادامه مطلب ...

دکوراسیون حیاط های کوچک

سلام.من در متن قبلیم دکوراسیون حیاط ها را برای شما گذاشتم.چنانچه آن ها به اندازه ی حیاط شما نبودند ، من برای شما دکوراسیون حیاط های کوچک تر را در ادامه مطلب گذاشته ام. 


  

ادامه مطلب ...

دکوراسیون حیاط و باغچه

پس از تمام شدن دکوراسیون داخلی خانه.باید به فکر دکوراسیون بیرونی هم باشیم.دکوراسیونی زیبا که وقتی کسی به خانه ی شما می آید از آن لذت ببرد.تو ادامه مطلب هست.اگه لذت نبردید.


 



ادامه مطلب ...

دکوراسیون آشپزخانه

خانم ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذارانند تا آشپزی و کارهای دیگری بکنند. پس اگر هر چی دکوراسیون آشپزخانه ی خودشان زیباتر باشد کمتر خستگی در بدنشان می ماند زیرا همان زیبایی آشپزخانه کمی از این خستگی را از آن ها کم میکنند. برای اینکار به یک الگوی خوب نیز نیاز دارید پس به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه مطلب ...