از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

رنگ اسمتون جیه؟

همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد که میتواند بر زندگی او تاثیر بگذارد رنگهای هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از :
   

قرمز : 1 ش س ج الف

نارنجی: 2 ت ث ک ب

زرد : 3 ی ل ص ض 

سبز : 4 و م د ژ

آبی : 5 چ ن ط ظ 

نیلی : 6 ح خ ف

بنفش : 7 ع پ غ

صورتی : 8 ز ق ه

طلایی : 9 ر ذ گ

بیایید یک مثال بزنیم. اسم خودم را مثال می زنم. سورنا خمسه :
س 1
و 4
ر 9
ن 5
ا 1
خ 6
م 4
س 1 
ه 8
سپس اعداد را کنار هم می زاریم :
149516418 
سپس اعداد را با هم جمع می کنیم که می شه = 39 
حالا اعداد به دست آمده رو دوباره با هم جمع می کنیم می شه = 12
چون دو رقمیه باز هم با هم جمع می کنیم می شه = 3 
عدد 3 مربوط به رنگ زرد است که رابطه ای مستقیم با شخصیت من دارد پس باید به توضیحات مربوط به رنگ زرد مراجعه کنم: 


صورتی
دارای قدرت جسمی بالایی هستید به خاطر اراده بالایی که دارید می توانید رویاهایتان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید با مسولیت ها به راحتی کنار می ایید و می توانید دیگران را در مشکلاتشان راهنمایی کنید از نظر عاطفی قوی و عمیق هستید برای رسیدن به هدفهایتان عشق به همنوع در شما آنچنان زیاد است که بجز خدمت به بشریت مسولیت دیگری ندارید صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است در مقام یک رهبر می توانید موفیتهای بزرگی را در زندگیتان بدست بیاورید برای رسیدن به هدفهایتان حتی سلامتی خودتان را نیز به فراموشی خواهید سپرد 


قرمز
بسیار جاه طلب هستید و برای رسیدن به هدفهایتان مهم نیست که بقیه را نیز فدا کنید قرمز رنگ نیروی حیاتی و جسارت است همیشه سعی می کنید که روی صحنه به فعالیت بپردازید و مورد توجه قرار بگیرید بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید ممکن است در اوج شادی نیز به ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخم هایتان در هم برود و در لاک خود فرو بروید باید سعی کنید که از انرژی فوق العاده تان به نحو و جهت مثبتی استفاده کنید تا باعث افسردگی تان نشود گاهی نیز به سرعت صبر و حوصله خودتان را از دست می دهید و به دیگران زور می گویید یادتان نرود که هر کسی روش بخصوصی برای پیشرفت در زندگی دارد و انچه را که فکر میکنید برای شما مناسب است ممکن است برای دیگران کاملا مضر باشید


زرد
بسیار تیزهوش هستید. شخصیتی بسیار خوشبین و فعال دارید. هرگز در ابراز آنچه که می خواهید بر زبان بیاورید، حرف کم می آورید. به خاطر زنده دلی ، ابتکار و مستعد بودن در روابط عمومی، همیشه دور و برتان پر از دوستان متنوع خواهد بود. با وجودی که روحیه بسیار شادی دارید، هرگز احساس رضایت نخواهید کرد، مگر اینکه شاد ی ها یتا ن را با دیگران تقسیم کنید. تنها ایرادی که می توانید داشته باشید ،قدرت تخیل و تجسم بیش از اندازه تان است که گاهی شما را در خود غرق می کند، تا نتوانید مسیر زندگیتان را مشخص کنید. از طرف دیگر اگر نتوانید انرژی و توانتان را در مسیر درستی استفاده کنید، در آخر خواهید دید که بیشتر اهدافی را که شروع نموده اید ، ناتمام مانده اند. سعی کنید بر قدرت تمرکزتان بیافزایید و در هر زمان فقط روی یک هدف فعالیت داشته باشید. 


طلایی

در هر چیزی فقط حد بالای آنرا می تواند رضایت خاطر شما را بر آورده کند، از طرف دیگر رفتار و کلامتان چنان جذابیتی در خود دارد که بندرت ممکن است که کسی با شما آشنا شود، ولی شیفته تان نشود. دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیر قابل توصیف است. بندرت ممکن است چهره افسرده ای به خود بگیرید، زیرا که به هر چیزی با خوشبینی زیاد نگاه می کنید.می توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیاتتان را به دیگران هم یاد بدهید. در هر فعالیت گروهی براحتی مورد توجه می گیرید و مثل یک جادوگر افسانه ای می توانید تمام شرایط منفی را به بهترین موقعیتها تبدیل کند.


نیلی
زندگی شما بیشتر به زندگی انسانهای عارف شباهت دارد و مردمی که با آنها سر و کار دارید، نزد شما به گنا هانشان اعتراف می کنند. با عشق و علا قه ای که به پاکی و زیباییهای دنیا دارید، می توانید توان و شادی فوق العاده ای به افسردگان ببخشید. بجز روحیه و شخصیت نوعدوستی که دارید، از یک حس ششم بسیار قوی نیز بر خور دار هستید که این خود باعث می شود براحتی از مشکلات مردم با خبر شوید. بسیار سخاوتمند و با قدرت هستید. عاشق زندگی و خانواده هستید و تنها وقتی از خودتان راضی می شوید که بتوانید عشق و علا قه تان را به دیگران ببخشید. بسیار عادل هستید و با کمترین بی عدالتی در مورد دیگران آزرده خاطر می شوید. اغلب افرادی را به خود جذب می کنید که به نوعی گرفتار هستند و برای طلب کمک به شما روی می آورند.


سبز
برایتان خیلی مهم است که برای خودتان بر نامه روزانه تعیین کنید. نظم و انضباط برایتان اهمیت زیادی دارد. بندرت ممکن است زندگیتان آشفته و بی هدف باشد. دیگران اغلب برای گرفتن راهنماییهای جدی نزد شما می آیند. حرص زیادی برای کمک به دیگران و حل مشکلاتشان دارید. تکامل شخصیت برایتان ارزش بسیار زیادی دارد و برای گسترده تر ساختن افق دانش خود، هرگز از آموختن باز نخواهید ماند. تغییر و تحول برایتان چندان خوشایند نیست و بیشتر ترجیح می دهید که بجای پریدن از شاخه ای به شاخه دیگر، روی هدف ثابتی به فعالیت بپردازید. برای اینکه کوتاه نظر نمانید، باید سعی کنید همزمان با زندگی و زمان حرکت کنید و کهنه ها را دور بریزید. احترام گذاشتن به آداب و رسوم و تشریفات گذشته بسیار با ارزش است، ولی با آنها زندگی کردن رکود ذهنی را نتیجه می دهد.


بنفش
عاشق کندو کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم غریبه در شما به حد کافی وجود دارد. همین مسئله باعث خواهد شد که به رشته هایی چون تفکر روی بیاورید. هیچ اتفاقی را براحتی قبول نخواهید کرد، مگر آنکه خودتان شخصأ آنرا تجربه کنید. اعتقاد بر این دارید که به هر چه نیازمند هستید در درون شما وجود دارد و در حل مشکلات سعی می کنید راه حل را در روح و درون خود بجویید. در رابطه با شرایط زندگیتان بسیار حساس هستید و در واقع ذهن شما می تواند مثل یک گیرنده فعالیت کند. عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن و یا کنار آمدن با دیگران، یکی از مشکلات بزرگ شما بشمار می رود.


آبی
به احتمال قوی، دیگران شما را شخصیتی بدون تعارف و تشریفات می دانند و شاید هم به همین دلیل برایشان جالب توجه هستید. آزادی برایتان ارزش بسیاری دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم می شود و یا زیر نظر قرار دارید. اگر این همه دنبال تنوع هستید، به این دلیل است که اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و از اینکه در هر تجربه ای درسی بزرگ نهفته است، به همین دلیل زندگی با تمام سختی ها و مشکلاتش برایتان لذ ت بخش است. روحیه سر کشتان باعث خواهد شد که کمتر در هر زمانی در یکجا بند شوید و در زندگی و اجتماع شهرتی برای خود فراهم کنید، در هر محیطی که قدم بگذارید، با استعداد مادر زادی که دارید خواهید توانست صلح و آرامش را در آنجا بر قرار کنید. گاهی که احساس منفی دارید ، بسیار تنبل می شوید و دلتان نمی خواهد که انرژی فراوانتان را در مسیری به مصرف برسانید. در یک چنین زمانی احتیاج به مکانی خلوت دارید تا تعادل زندگی و روحی را در خانه بوجود بیاورید.


نارنجی

شوخ طبعی و بذله گویی بخصوصی را که به ارث برده ابد ،باعث شده که محبوب اجتماعی شوید. نشاطی را که از خود نشان می دهید، آرزوی قلبی خیلی ها ست. اغلب تجربیات زندگیتان رنگ عاطفی به خود دارد. شخصیتی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارید. متأسفانه گاهی اوقات در مورد هر مسئله ای بیش از اندازه غلو و زیاده روی می کنید، به حدی که بین عاطفه و منطق سر گردان می مانید. به نفع خودتان خواهد بود که بین عقل و احساس، تعادل بر قرار کنید. برایتان مهم است که خودتان باشید، بنابراین سعی کنید کمتر تحت تأثیر دیگران قرار بگیرید. به هر کاری که دست بزنید، شاید نتوانید دیگران را راضی و خشنود کنید، مگر اینکه دست از تقلید بر دارید و آنچه را که از درونتان می جوشد، ابراز کنید. در چنین صورتی است که بر قلبها خواهید نشست .
نظرات 2 + ارسال نظر
امیرمهدی ساعدی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 16:49

سورنا افرین بر تو اگرصدایم را میشنوی بگو EL3 رو پاس شدی یا نه

بله پاس شدم الان دارم PE1 رو می خونم.

nj شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 20:09 http://njs.blogsky.com

نارنجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد