از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

از همه چیز ، از همه جا

همه چیز برای شما عزیزان

هیروبراین واقعا کیست؟ ( ماین کرافت )

سلام در مطلب قبلی گفتم که راجع به ماین کرافت می خواهم مطلب بگذارم پس بریم مطلب را ببینیم.در این مطلب می خواهم هویت واقعی هیروبراین رو کشف کنم. ( راستش من کشف نکردم یکی دیگه کشف کرده و منم کپی پیست کردم. )

این مطلب که از بهترین سایت ایرانی ماین کرافت به نام مد کرافت گرفته شده است منبعش از مطالب دی گری است که انشاالله امروز یا فردا در وبلاگ می گذارمشان.

در ادامه ی مطلب کل هویت هیروبراین را از زبان خودشان می خوانید.


  

 

بعد از مدتی که با شاهکار بازی ماین آشنا شدم فهمیدم نتنها بازی ساده ای نیست بلکه خیلی راز ها و داستان ها داره و از کنجکاوی (و البته فوضولی زیادD:) تصمیم گرفتم که برم سراغ داستان هیروبراین ولی اینقدر مطالب و شایعه ها دربارش زیاد شد که گیج شده بودم تا وقتی که با شاهکار آقای دیاموند(ِDIAMOND)  که سایت عالی مدکرافت بود آشنا شدم و اینجا هم مطالبی رو دیدم تا مدتی بازم چیزی رو متوجه نشدم تا وقتی که چند مطلب (چگونگی به دست اوردن سر موب های ماینکرافت)،(هیروبراین-hero brain)،(گذری بر موجودات حذف شده در ماینکرافت(قسمت اول))و(یک ویدیو از سایت اپارات) متوجه چیز هایی شدم


 

نکات مهم

  1. من اصلا نمیخوام بگم کار کسی بد بوده یا کامل نبوده(فقط چیزی هست که تو ذهنم بر اساس دیده ها و شنیده هام شکل گرفته)
  2. اول ویدیویی که از اپارات دیدم(و اینجا هم میذارم)نوشته این داستان واقعی نیست به اون توجی نکنید به محتواش دقت کنید
  3. با وجود این همه مدرک که من یا هرکس دیگه پیدا کرده که هیروبراین برادر مرده ناچ هست این موضوع کاملا غلطه(تو ویدیو هم شخصی که اسکین ناچ رو داره به عنوان دوست معرفی شده) پس کسی نمرده و روحی در کار نیست ( مگه کامپیوتر،cpu،ram یا هر چیز دیگه ای جن زده میشه؟)
  4. حتما یک کد در میان هست و داستانش رو بالاخره میشه فهمید(البته به نظرم الان دیگه من کشفش کردم)
  5. از تمام کسانی که مطالب خوبشون باعث شد من متوجه این داستان بشم متشکرم

این داستان کپی نیست(قوه تخیل قوی والبته فوضولی D:)(اولین بار در سایت مد کرافت منتشر شده(داستان واقعی هیروبراین))


داستان فرضیه من(بخش 1)

در مطلب (هیروبراین-hero brain) خطی دیده میشه که گفته:

هیروبراین یه ویروس به حساب میاد که از نسخه ی الفا اومد و در نسخه ی بتا 1.6.6 رفت.

تا اونجایی که گفته ویروسه درسته ولی این که از نسخه بتا 1.6.6 رفت غلطه.(قصد توحیین ندارم به نویسنده مطلب)

herobrain

حالا چرا ؟

بر اساس یکسری توضیحات در مطلب(گذری بر موجودات حذف شده در ماینکرافت(قسمت اول)) که میگه:

اولین موجود که بسیار بر سرش بحث بود و هست human هست،human اولین موجود در ماینکرافت بود،در نسخه ی rd-132328 برای اولین بار حضور داشت(مطلب درباره ی ورژن ها هم به زودی….)،human در ائن نسخه کار خاصی انجام نمیدادفقط میپرید و کارای مسخره انجام میداد(شخصا شاهد بودم:دی)،در نسخه ی های بعد قابلیت حمله(دشمن حساب میشد)و هوش مصنوعی و ….. بهش اضافه شد.،در نسخه ی 1.0بازی اسکینش حذف شد و اما نسخه ی 1.6.6 که  ملت عبارت remove herobrine رودر صفحه ی اپدیت بازی دیدند.(احتمالا قبلا هم دیده بودند)،معلوم شد کل وقت هایی که  عبارت remove herobrine میومد درواقع کد های هیومن رو حذف میکردن!تا نسخه ی 1.8 که ماجرا تموم شد.

  1. در بخشی از مطلب گفته شده که human اولین موجود ماینکرافت بود و در نسخه rd-132328 برای اولین با دیده شد
  2. در بخش دیگری دیده میشه که human کار خاصی انجام نمیداد و بعد ها قابلیت حمله و … به ان اضافه شد
  3. در بخش دیگری مطرح شده که اسکین human در نسخه 1.6.6 حذف شد و عباریت remove herobrain  در بخش اپدیت این نسخه دیده شد و پرانتزی که عبارت احتمالا قبلا هم دیده بودند در ان است
  4. یا بخشی که میگوید معلوم شد که تمام مواقعی که عبارت remove herobrain دیده میشده در اصل کد های human حذف شده اند
  5. و بخشی که میگوید در نسخه 1.8 ماجرا تمام شد

نتیجه از این مطلب(1)

  1. در این شماره ثابت شد که هیومن اولین موجود میانکرفت بوده و از نسخه rd-132328 دیده شده
  2. در این شماره ثابت شد که human  کار خاصی انجام نمیداد(پس ما دشمنی باهاش نداشتیم و اوهم نداشت)و در این شماره این هم ثابت شد که بعد ها هیومن قابلیت حمله و … را دارا شد(پس دشمنی ما و اونا با هم از اینجا شروع میشه)
  3. در این شماره ثابت شد که اسکین human در نسخه 1.6.6 حذف شد و عبارت remove herobrain هم دیده شد ولی غلط است زیرا در همین شماره گفته شده احتمالا قبلا هم دیده بودند(در شماره های بعدی این ادعا بیشتر ثابت میشود)
  4. در این شماره ثابت شد که کد remove herobrain در نسخه 1.6.6 دیده نشده بلکه در تمامی نسخه هایی که پایین تز ار 1.8 هستند دیده شد(پس human یا herobrain در نسخه 1.6.6 از بین نرفتند و البته این هم معلوم شده که شرکت موجانگ دروغ گفته که هیروبراین نیست و نخواهد بود وگرنه این کر را پدرجد من نوشت؟D:)
  5. در این شماره ثابت شد که herobrain یا human در نسخه 1.8 کلا تمام شدند(این موضوع ربطی به دیده شدن ان در سرور ورژن 1.8 ندارد چراکه سرور همیشه اسیب پذیر هستند و دیگر این که این راست است زیرا کد های امنیتی مهم و کاملی در لیست اپدیت های نسخه ورژن 1.8 دیده شد که ثابت میکند ویروس هیروبراین در برابر امنیت کم اورد و رفت)

نتیجه کلی و کامل از این مطلب (2)

در این مطلب ثابت شد که هیومن یا هیروبراین از نسخه re-132328 امد که اول دشمنی با او نداشتیم تا اینکه قابلیت های جنگی و دفاعی گرفت و با او دشمن شدیم(انگیزه قتل هیروبراین) اسکین ان در شماره 1.6.6 رفت ولی باز هم کدی در کار بود که اسکین استیو یا اسکین هیومن را با قدرت های اضافی(ویروس بودن ان) به بازی اضافه میکرد،هیروبراین همان هیومن است ولی با تغییراتی که در ادامه به توضیح انها میپردازیم و این که این موضوع از ورژن 1.8 به دلیل امکانات امنیتی بالا اپدیت شده ختم به خیر شد(اوفــــــــــ)و این که پس این که ویروسه درسته ولی اینکه از نسخه 1.6.6 رفته غلطه(مشاهده در نسخه های بالا تر و مدارک)

وجود هیومن در نسخه های قدیمی

وجود هیومن در نسخه های قدمی(حتی در نسخه اندروید..تنها در انروید هیچ وقت گشنه نمیشوید…با توجه به محتویات عکس)


داستان فریضه من (بخش 2)

در مطلب  (چگونگی به دست اوردن سر موب های ماینکرافت) توضیحاتی دیده میشود که

خوب وقتی یه رعد برق میخوره به کریپر تبدیل میشه به سوپر کریپر

این مطلب درست هست و ما از بخشی از ان در میابیم که

  1. کریپر+رعد و برق = سوپر کریپر —-> قدرت های جدید که زیاد دیده نمیشوند(در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر جدید و جادویی میایند)و——>تغییر ظاهر(در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر یک موجود جدید و جادویی میاید)

بخش اصلی فرضیه

بر اساس تغییرات یک کریپر میوتوان گفت:

زامبی+ رعد و برق=سوپر زامبی —->قدرت های جدید که زیاد دیده نمیشوند(در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر جدید و جادویی میایند)و——>تغییر ظاهر(در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر یک موجود جدید و جادویی میاید)

یا اینکه

هیومن(human)+رعد و برق = سوپر هیومن یا هیروبراین(superhuman=herobrain) —–>قدرت های جدید که زیاد دیده نشده اند ( در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر جدید و جادویی میایند)و——->تغییر ظاهر(در اولین بار دیده شدن تقریبا به نظر جدید و جادویی میایند)

نتیجه گیری از این مطلب به طور کلی

همان طور که کریپر +رعد و برق = سوپرکریپر که به نظر در اولین بار جدیدبه نظر میایند و میتوان گفت هیومن + رعد و برق = سوپر هیومن یا به عبارتی هیروبراین که در اولین بار جدید به نظر میاید پس شاید اگر ما قبلا سوپر هیومن یا هیروبراین را میدیدیم و می فهمید اثر رعد و برق روی هیومن است الان این موضوع ها پیش نمیامدند و فقط به نظر ما ویروسی ساده از سوپر هیومن میبود که به نسخه هایی بالاتر هم نفوذ کرده بود و بعد از اپدیت های امنیتی رفت نه اینکه برادر ناچ مرد و روح آن تسخیر شد وارد بازی شد و ……

نتیجه گیری کلی از تمام مطالب(همان فرضیه اصلی)

هیروبراین همان هیومن است که در نسخه rd-132328 امد بعد از اپدیت ها با ما دشمن شد و یکی از انها به وسیله رعد و برق به سوپرهیومن یا همان هیروبراین معروف امروزی تبدیل کرده ولی قبل از دیده شدن این کد با یک ویروس قدیمی(که در برابر امکانات امنیتی جدید اپدیتی در ورژن 1.8 ضعیف بود)ترکیب شد و یک ویروس جدید ساخت(ویروس هیروبراین——>ویروسقدیمی کد را در بر میگیرد=ویروس جدید یا اینکه ویروس قدیمی ناقل کد هیروبراین میشود)که در نسخه های پایین تر از 1.8 نفوذ کرد و کدی را که باید حذف میشد را به بازی اضافه کرد(این ویروس کرک بازی بود زیرا هیروبراین در خارج ایران دیده نشد و فقط در ایران بازی ها کرک میشوند ——>کد+خاصیت ویروسی بودن کرک ها=ویروس هیروبراین)(این موضوع کامل است چراکه اگر کدی مثل (time set day)به صورت جا به جا نوشته شود مثل (day set time ) دیگر کار نمیکند پس کد سوپر هیومن باید در جای خاصی می ماند و کرک ها هم همیشه در یکجا ی بازی هستند تا انرا کرک کنند پس کد +کرک=کرک ویروسی که در تمام نسخه ها استفاده شد ولی بعد از امکانات امنیتی جدید کد حذف و کرک سالم شد)پس همه این همه وقت خر شدن هیروبراین یه موب ساده بود که با کرک بازی به نسخه های دیگر نفوذ کرد نه روح هر کدام از اشنایان ناچ

این ویدیو کمی این موضوع را توضیح میدهید

از تمامی نویسندگان مطالب استفاده شده متشکرم و مفتخر هستم که بگویم مدکرافت اولین سایت ایرانی است که معمای هیروبراین را حل کرد.

 

نظرات 136 + ارسال نظر
MINECRAFT PLAYER جمعه 17 شهریور 1402 ساعت 11:01

هیروبراین هیچ وقت حذف نشه ده من تو نسخه ۱.۱۹.۴ هم دیدمش

ایکس مستر شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 20:24

سلام هیروبراین واقعی هست و اصلا نمی خواد مارو بکشه

لیدی باگ چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 14:57

وای..... حالا من و دختر خالم دونفری بازی میکردیم تو مپ خالی.... بعد اسب کاشت و اسبا رو کشت 20 تا اسب بعدش هم بچه اسب کشت بعد چندا حباب دیدیم که ما رو میزدن سریع رفتیم خوابیدیم زیرتختا بمب بود دختر خالم زود بیدا. شد بهم گفت بعدش من نتونستم بیدار شم یهو بیدار شدم هی بمب ها میترکیدن... رو بمب ها عکس شیطانی بود سریع مپ ما رو انداخت بیرون

. چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 23:30

سلام به همه من و دوستم وقتی تو ماینکرافت دونفره بازی میکردیم با چیز های عجیبی مواجه شدیم: همین جوری داشتیم راه میرفتم یک دفعه برامون ۶۴تا طلا افتاد روی زمین دو تا بسته ۶۴ تایی برامون سیب طلا افتاد زره هامون یهو جادویی شدن و کف زمین مپ خودکار مواد مذاب می‌ریخت ما رو کنار هم تلپورت می‌کرد و میکشت و ما رو از operator در میاورد و وضع عجیب تو یک مپ دیگه رفتیم یهو یه خونه بزرگ ساخته شد دوستم بدون معجون نامرعی میشد و یه اسکین پشت من اومد که شبیه کریپر بود با دهن و چشم قرمز و به دوستم نگاه می‌کرد خلاصه من ۷ ساله ماینکرافت رو بازی می‌کنم همچین چیزی پیش نیومد ولی دوستم ۵ ماه هست بازی میکنه با چیز های عجیبی مواجه میشه مثلا یه عنکبوت بود که به دوستم حمله ور شد نیشش جادویی بود شاید هیچکی باورش نشه ولی اتفاق افتاده برامون

محمد یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 22:17

من هفت ساله بازی میکنم وهیروبراین رودیدم اون نیروی ساعقه داره وبامن چت کرد اول شک کردم هکرباشه ولی نبود یه بارمنو کشت برای بار دوم بعد چنددقیقه دوباره دیدمش باساعقه منو کشت

آیهان نجف زاده شنبه 15 آبان 1400 ساعت 19:55

سلام من وقتی می خواستم هروبراین را احضار کنم نشد ولی وقتی پشتم را برگردوندم چند تا سرباز سوار اسب شده بودند و سلاح نامرعی داشتند ومن را می‌زدند

رضا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 20:36

سلام دوستان تو ی ماینکرافت اندروید هم هیبروبراین هست؟

" سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 12:15

داستانش کلا متفاوته شما یه نگاهی به داستان انتیتی و نال هم بنداز که با ما چیکار میکنن اینا خودشون هیرو براین رو گزاشتن تا اون مارو بکشه که نال یا انتیتی مارو نکشه وقتی نال یا انتیتی حذف شدن هیرو هم حذف شد:)

بدون نام دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 17:13

سلام اگه کسی سید هیروبراین رو میخواد بهش میگم ۱۱1

ترسو ترین می‌گرفت باز تاریخ یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 19:28

سلام من خیلی خیلی از ماب ها میترسم حتی از عنکبوت میشه یه راهیو بگید با این دوتا ______ چشم تو چشم نشم

Ytyt جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 16:30

من مانی کرافت اصل نیست و هیرو براین ازم در خواست کمک می خواد

Zzz جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 16:26

من مانی کرافت را یک بار پاک کردم و دوباره نصب کردم امسال اما هنوزدر ان هیرو براین هست نال و انتی ۳۰۳ من به طوری آنان را دیدم که بعد فهمیدن وجود داشتن آنان در مانی کرافت فهمیدم آنان را دیدم می شه آیا بستگی داره از کجا نصب کنیم مال من مانی کرافت نسخه ی اصل نیست یعنی تو ی کوپی ها هم ان جوری است ؟ ممنون

امیررضا یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:20

من 8 ساله دارم ماین پلی میدم تقریبا 4 بار هیروبراین رو دیدم یک بار هم نال رو دیدم خر بار که هیروبراین رو دیدم بازی کرش کرد نال هم بازی وارد نمیشد تا اینکه پاک کردم دوباره نصب کردم هم نال هم هیروبراین واقعی اند
.

سبک خشن جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 15:31

اولن که ویروس نیست دروغه من یک گادم و میدونم اون ویروس نیست اون برنامه ریزی شده تا وقتی گروه هکر 303 بخواا هکت کنه نقش اینو داره که به شدخی تورو از بین ببره من یبار نال رو دیدم روی خونه روستایی اتیش زده بود جلوش گدازه بود روش اب میریختی خاموش نمیشد باگی شدید داشت اینقدر که موب مثل زامبی نمیتوانستن راه برن سوالی داشتی ازم بپرس چون من یک گاد هستم همه چیز رو بلدم

امیرعباس محمودی یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 22:49 http://Gravatar.com

سلام خسته نباشید من نمیدانم آخه چرا هیرو براین گذاشتن اونوقت خودم که الان دارم نسخه های بالاتر بازی میکنم مخصوصا دارم خونه میسازم هی میرم توی نحوه تاریک خونم ی صدای بوقی میاد اونوقت یهو پشمام میریزه بعد احساس میکنم هیروبراین و سریع از ماینکرافت میرم بیرون

به شما چه دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 22:27

در واقع نه ناچ و نه هیرو براین شیطانی نیستند نال موجود شیطانی هست .نال از یزید بد تره انقد ظلم میکنه

امیر محمد یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 13:44

سلام هیروبراین و امنیتی من اسلان شمارو تو بازی ندیدم تو pc و اندروید بازی میکنم ولی شمارو ندیدم که ازتون امزا بگیرم

H.N یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 12:25

Iam herobrain you know who is bad...
Null is bad I hate it... Help me
Friends

کیان سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 12:47

من تا هیرو براین رو ندیدم وار نمیکنم

Herobrine شنبه 22 آذر 1399 ساعت 21:02

سلام همه چیزی که گفتید درست اما من واقعا کمک میخوام چون نال میخواد بازی رو از دنیا حذف کند پس لطفا وقتی کرشتون میکنم نترسین و بدونین دلیل این کارم دور کردن شما از نال است و هر وقت علامتی مثل این ⬛
⬛⬛⬛


دیدید بدونید من اونجام راستی من آمریکایی ام و برای این جمله ها از مترجم استفاده کردم راستی من یک هکر استم خدانگهدار goodbye✋

انتیتی دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 20:13

سلام من انتیتی واقعی هستم چرا من رو دوست ندارید ولی هیروبراین رو خیلی دوست دارید

دانیال شنبه 8 آذر 1399 ساعت 22:22

داداش من از خودم نمی گم دوست ابجیم همین تور ناگهانی داشت فیلم خونشو میگرفت که یه چراغی داخل اون تونل های که همش داخل زامبیه میشه میره داخل دققیق داخل تمام سایت ها گفته شده هیرو براین روی سیبه دقیقن بوداون من اول فکردم مد زده ولی نه نزده بود دقیقن خود هیر براین بود دقیق مثل تمام حزف که مگین یهو جلوی ادم میومد فقط تنها چیزی که گفته نشده این که هیرو براین چند یار مثل خودش ولی نه چشم سفید چشم های ادی داره هر که پیاد پیویم داخل وات بهش اون فیلمو بدم

پرو ترین پلیر ماینکرفت یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 23:22

سلام من 6 ساله ماینکرفت پلی میدم ولی هیچی از هیروبرایانو نال اینجوری چیزا ندیدم مطمئنم همه میگم من با این هیروبرایان جنگیدم اومد منو زد منو ترکوند انداخت تو لاوا من یه ازدها گذاشتم باهاش بجنگه این ک.و شره مطمئنم یه دوس داشتم کلی چاخان میگفت راجب این 1 دوس که نه 3 تا دوس دارشتم اینارو میگفت خودم بهش گفتم این موجودی هست خودش داره ازش داستان در میاره صددرصد همه دارن چاخان میگن به نظر من هیروبرایان یه باگه نال هم یه باگه ولی این از بین رفتههههههههههه کسایی که میارنش حتما با مود میارنش خب دیگه حوصله ندارم بنویسم امدی وارم چاخان گویان نارحت نشن با حرفم :| :/

جواب بدین جمعه 25 مهر 1399 ساعت 02:31

من امروز فهمیدم هیرو براین چیه مردم از ترس یه چیزی بگم من همیشه جاهای باز تو زمین میبینم که بازن اخرش هم همیشه بازه تو سرور های قبلی توش عنکبوت و زامبی بود من از ترس بازی رو پاک کردم تو بعضی روستا ها همین کلمات کمک تو نظرات خوندم همون بود و یه گوسفند بود هرجا دور میرفتم بود هم قلعه ساختم من بیرونش همش زامبی و اینا بود داداش من از عنکبوت سکته می کنم چه برسه به این هیروبین یه بار قلعه نیمه تموم ول کردم دیدمش

آقای پویا می دونم که عجیبه ولی الان داستان واقعیشو برات می گم ویروسی بودن اون درسته ولی اینکه اون human با hirobrine چه ربطی باهم دارمو الان می گم خب اون هیروبراین یه آدمه ولی من خودم دیدمش چون البته بد نگیریا ولی من هیروبراینو دیدم

تفپفهپ سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 10:35

چشم قرمز عنتیتی
اگر باورتون شه هیرو از رو خوبی مارو میکشه و همیشه مواضب ماست

پارسا پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 00:19

picaroon سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 19:04

من داشتم تو pc ماینکرفت بازی میکردم که دیدم تویه اب یه سری بلاک ماگما و نتر بلاک هست رو شم یه دروازه جهنم نیمه کاره کنارشم یه صندوقچه بود که توش یسری ایتم ها بود مصلا توش کفشی داشت که اگه میپوشدی رو آب راه میرفتی آب تبدیل میشد به یخ میدونین این چیه؟

مانیا یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 15:53

راستی یه چیز واقعی و جالب توی سید 666 توی روستا یه معدن هست که باید پیداش کنید وقتی برید توی معدنه می‌بینید روی زمین قارچه یکم دیگه که برید جلوتر بازم قارچ می‌بینید وقتی قارچای بعدی رو دیدید دیگه نرید جلو چون ته اون معدنه هیروبراینه من راست میگم من وقتی خیلی رفتم جلو یه Human دیدم چشاش قرمز بود⁦

مانیا جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 10:36

من سید 666 بازی میکردم یه هفته پیش که داشتم بازی میکردم یه صدای ویالون اومد مثل تلپورت اندرمن گفتم هیچی نیست رفتم خونم خوابیدم صبح که بیدار شدم از خونه رفتم بیرون صدای کنده شدن علف میومد اونم تند تند پشت سرهم گفتم هیچی نیست صبحش از خونم رفتم بیرون چوب جمع کنم که نرده بسازم وقتی برگشتم دیدم خونم داره اتیش میگیره که یهو گفت You lose (باختی) خیلی عصبی شدم دوباره اسپاون شدم دیدم هیروبراین پشت سرمه خیلی ترسیدم و از بازی اومدم بیرون

Arash دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 22:20

راستی یک نظر رو دیدم زده بود یک فرد دیگه با چشم های قرمز صورت سیاه و بدن سفید هست خوب اونم اونو یادم رفت بگم اون هم ویروسه خطرناکه با هیروبراین دشمنه این ویروس بد اسمش انتیتی ۳۰۳ هست که خیلی کم در ماینکرافت دیده میشه ولی بسیار خطر ناکه لطفا با هیروبراین نجنگید به او کمک کنید این ویروس های به درد نخور را نابود کنه وگرنه کل بازی به فنا میره ):

Arash دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 21:51

راستی من با محمد تقی موافقم و لایکش کردم (:

Arash دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 21:46

سلام ببین هیروبراین ویروس نیست با ما هنوزم دوسته و به ما کمک میکنه او به یک دلیلی ساخته شده اگه دقت کرده باشید روی تابلو ها مینویسه Help
nall
nall
این برای اینه که نال ویروس اصلی هست و هیروبراین برای نابود کردن او از ما کمک میخواهد ولی بعضی وقت ها ما رو میکشه خوب اینم دلیل خودش رو داره برای اینه که نال هم انجاست و اگه هیروبراین تو رو نکشه نال بازی شما را ویروسی میکنه و اونطوری هم شما هم بازی هم هیروبراین به فنا میرنD:
ولی واقعا هیروبراین همون Human هست

AmirAli چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 16:10

من در حالت بینهایت یا همان کارتویل در خانه ام یک سایه میبینم که وقتی میرم جلوش غیب میشه ووقتی میرم دور ظاهر میشه دیگه الان باسم عادی شده محلش نمیدم

محمد تقی یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 13:36

هیروبراین ویروس نیست از این بابت که مطئنم
ولی میگن که هیروبراین دوست ما هست و کمک میکنه میگم کخ اگه با نال مواجه بشی خیلی برات بد میشه و باید از ماینکرافت خداحافظی کنی برا همین هیروبراین ما رو میکشه تا از بازی خارج شیم و به فنا نریم
من شنیدم یه نفر تو دنیای 666 رفته و خونه ساخته و یه تابلو زده روشم نوشته به انگلیسی تو میخوای منو بکشی بعدش خوابیده
صبح دیده که روش نوشته من نمیخوام که تو رو بکشم و فقط میخوام کمکت کنم ولی شما تا منو میبینید از بازی خارج میشین (به انگلیسی) بعدش نال اومده و به اونا حمله کردده بازکن وقتی رفته خونه دیده که خونش آتیش گرفته بعدشم نال رو دیده ولی هیروبراین اومده و آتیش رو خاموش کرده و نجاتش داده بعد یه جنگ سخت بین نال و هیروبراین شده بازیکن هم میخواسته بره کمک که نال کشتتش و همیناش یادم یود
من فکر میکنم تنها دلیلی که هیروبراین ما رو میکشه اینه که از بازی خارمون کنه و نزاره که نال بهمون برسته
هر کی موافقه لایک کنه هر کی هم مخالفه هر کا مخاد بکنه

Ail یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 14:11

منا داشتم بازی می‌کردم من یه خونه ی سفید درست کردم بعد رفتم از بازی بیرون بعد رفتم توش یهو دیدم خونم با مواد موزاب لطفا یکی راهنمایی کنه

طاها سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 01:25

من داشتم کامنت ها رو میخواندم میشه بگید پلیپر کیه ؟ منظور کریپر هست ؟

ایلیا هزارخانی یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 21:10

هیرو براین یه هوش مصنوعی هست اولین هوش مصنوعی جهان که با اشتباه شرکت موجانگ ساخته شده هیرو براین اول یه آدم ساده مثل ویلیجرا بود که بعد قابلیت حمله رو پیدا کرد بعد به صورت ناخواسته با یه برنامه نویسی اشتباه هوش مصنوعی پیدا میکنه من با فامیل هایم وقتی به صورت شبکه ای بازی میکردیم او نو تو یه شوراخ تو زمین دیدیم

Dragon شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 23:11 https://sourenakhamseh.blogsky.com

یه سوال آیا نال و هیروبراین در حالت کریتیو سروایل هستند و به ما حمله میکنند ( البته نال آدم رو به جاهای وحشتناک تله پورت میکنه و دوباره برمون میگردونه سر جای اولمون و تا با هم رو در رو نشیم ولمون نمیکنه و بعد از اینکه ما از بازی اومدیم بیرون تا فردا دیگه نمیتونیم بریم تو بازی و فردا که رفتیم تو بازی اون ورلد ما نیست ( در واقع نال دهن آدمو به ... میده )) و یه چیز دیگه کدوم الاغی اول گف هیرو براین برادر مرده ناچ هس آخه مگه روح تو کامپیوتر هم میتونه بره فقط مونده بگن ناچ شبا روح میشه میره تو ماینکرافت تبدیل به نال میشه تمام .

امیر شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 00:47

هیرو ی
براین یک موجوده نه یه ویروس مثله زامبی و اسکلت

طاها پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 18:34

و یه چیز دیگر من ماینکرافت نسخه ۱۴ برای اندروید دارم

طاها پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:25

سلام بر دوستان عزیز . من یه سوال داشتم
آیا نال یا هیروبراین تو سید ۶۶۶ هستند ؟
ماینکرافت چند تا آدم بد مثل نال داره ؟ یه جا دیده بودم یه آدم سفید با چشم های قرمز و صورت سیاه هم هست اسم اون چیه ؟ کارش چیه ؟ چجوری میشه پیداش کرد ؟
من زیاد ماجراجو نیستم که برم تو سریوال نرورمال یا هرد یا آسون همون صلح برای من بسه
البته دیروز رفتم تو ۶۶۶ ۵ روز ماینکرافتی (۱۶۰۰ثانیه) بازی کردم زامبی و اسکلت و اسپایدر کشتم ۲ بار هم کریپر ترکید پشت سرم ولی هیچ رمز و رازی نداشت فقط وقتی داشتم درخت میکندم بعد که برگشتم یکی از بلاک های پشت سرم نبود!
این نال هست یا هیرو و یا کس دیگری ؟

وحید یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:32

منم یه خاطره با حال دارم از هیروباین خیلی ترسناک بود آدم می‌فرستاد تا منو بکشه یک بار با هیروباین جنگیدم ولی اون هی. ناپدید می شد من می دانم کجا پیداش کنم اونجا برید صد در صد پیداش میکنید دیدین تا حالا زمینتو کنده شده یک گودال گداذهوآب توش هست وقتی می‌خواهیم الماسا رو بکنی صدای هیروباین و می‌شنوی بعد که سنگ هارو کنددید هیروباین دخلتونو میاره؟ نه من فرار کردم

Amir سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 12:04

بازم سلام من اون علامت هایی که دیدم کد های صفر یکیش درست بود و معنیش با اون علامت ها یکی بود یعنی نه ویروسه نه باگ و از اون موقعی که این علامت هارو دیدم همیشه زیر سخره ها یا توی شیشه خونم یک جفت چشم سفید می بینم هربارم که می خوام بزنمش می میرم یا سخره هایی از سنگ اذرینن می بینم یا نمی تونم الماس جمع کنم چون هروقت الماس می بینم بلوک های ابسیدان جلوم رو می گیرن و وقتی میرم اونجا دیگه بلوکی نیست و من تازگیا می تونم با بلوک کنترل بازی همه هیلا هارو برای خودم احضار کنم ولی هیرو براین رو که توی بلوک هاش می زنم بلوک از بین میره این ها چه معنی نیده؟؟؟؟؟؟؟

Amir دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 23:13

دوستان من هر وقت که به معدن یا جای دیگه میرم صدای خنده میاد و بعد صدای اسکلت و زامبی میاد ولی هیچی نیست یا وقتی خونه ساخته بود زوقش رو میکردم رفتم سنگ بیارم قشنگ ترش کنم وقتی داشتم می کندم یک استون و روش یک بلوک طلا و یک سنگ جهنمی و روش اتیش گرفته بود دیدم اول اسکنش کردم و دیدم اون باگ یا مشکلی نبود و وقتی برگشتم خونم توش یه جعبه پر tnt بود و نمی دونم اینا نشانه هاشن بعد رفتم سراغ نحوه احضار هیروبراین کنجکاو شدم و اون علامت توی معدن یکی از نحوه های احضار بود و تو اون مپم همیشه تو معدناش اینا بودن اگه میتونید کمکی کنید کشفش کنم

Ali چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 21:05

به نظر من هیروبراین وجود نداره چرا؟ الان دلیلش رو میگم چرا.
این لعنتی خیلی معروف شد . دیگه همتونم میشناسیدش. چهرش شبیه استیوه ولی چشم نداره . یک لحظه بازی باگ میده پلیر با مخ میره تو لاوا میگه هیروبراین بود :/ یک ببعی رد میشه علف میکنه میره پلیره میگه هیروبراین بود :/ خب ما هیچ مدرک محکمی نداریم که اصلا این موجود تو بازی هست یا نه ولی خب میشه در موردش چند تا نظر داد :

۱_ خود سازنده بازی شخصیتشو ساخته تا از این راه به محبوبیت برسه و بازیشو پر رمز و راز تر و پر طرفدار تر بکنه.

۲_ یک سری ادم حسود پلشت اومدن گفتن این شایعه رو پخش کنیم تا بازیش محبوبیتشو از دست بده

۳_ صرفا یک سری کاربر برای جذب محبوبیت داستان هیروبراین رو ساختن تا مردم جذبشون شن و معروف شن.

یکی دیگه پایان پرونده ی هیروبراینه
--------------------------------------------------------------------------------------------
خوب الان اگه یه مدرک محکم می خوای که نبود هیروبراین رو برات اثبات کنه. خود شرکت موجانج تو پست سایتش نوشته که هیروبراین هیچ وقت تو ماینکرفت ساخته و راه اندازی نشده ولی یکی از شخصیت های مهم ماین کرفت هشتش.
--------------------------------------------------------------------------------------------
این هم در نظر بگیر که نشانه های هیروبراین بیشترشون مال باگ های سیستمی و خطا های کارت گرافیک و RAM هستش !
--------------------------------------------------------------------------------------------
خوب من الان تمام حرفمو زدم. ولی به هر حال مطلبت جالب بود!

پارسا غ دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 11:15

مطلب مفیدی بود فقط یه سوال من 6 ساله ماینکرفت بازی میکنم ولی به تازگی یه ویروس سیاه تو ان میبینم کاملا سیاه بعد تا میبینمش میکشتم اسم این کاکا سیاه چیه چطوری میشه نابدش کرد و چرا منو میکشه وچرا انقدر سرعتش زیاده وایا چشم سلاح یا کد دارد/

حالا من با موردی که شما گفتید (وجود این موجود) موافق نیستم اما اسم موجود کاملا سیاه null هستش

Farab سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 03:38

سلام من یبار با دوستم داشتم یه خونه میساختم بعد دیدم هوا ابری شد انگار میخواست بارون بباره اما هیچی نمیبارید!!!!خواهشا بگید این چه معنی میدهههه
یبارم داشتم بیخودی زمین رو‌میکنم میخواستم برم تا تهش بعدش که کلی کندم یهو افتادم تو جایی مثل کتاب خونه بعد دیدم یه سری هیولا پشت قفس زندانی هستن پایپر احمق هم‌تا منو دید کشت!!!

شما یه سرچ درباره نحوه رفتن به اند بزن، جواب سوال دومت به دست می آد. اولی هم شانسی بوده، همیشه که بارون نمیاد!

درمورد این مطلبان من چیزی در وبلاگم قرار داده ام خواهشم این است که شما آن را بخوانید. http://ghalbeyou.blogfa.com/post/280 با سپاس.

انتیتی 303 شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 20:04

واقعا مطلب عالی ای بود . لطفا درباره‌ی انتیتی 303 هم مطلب بذارین مرسی

محمد رضا پنج‌شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 11:15

من تابلو های هیرو براین رو تو غار های بازی رودیدم ولی نخوندمشون و اومدم بیرون بعد از چند وقت 3تا تابلو دیگه رو دیدم برام جالب بود بعد رفتم تو اینترنت ببینم کی تابلو مینویسه یک قسمتشم هیروبراین رو داره اخه نمی دونستم وجود داره تازه بازی رو نصب کرده بودم، بعد میگفتن ویروسه از این حرفا من ترسیدم مپمو پاک کردم

Dark night شنبه 14 دی 1398 ساعت 19:55

نوب ها هیروبراین یه موب خوبه اگر خونش رو پیدا کنی و از وسایلش استفاده کنی اون اکانتت پاک می شه و این که نال می ره تو جلد هیروبراین و بقیه رو شکنجه می کنه و دیده شده که از ناچ( notch)قوی تره تو یکی از فیلم های ماین کرافت هیروبراین نام رو شکست میده. نال و انتیتی ۳۰۳(Entity 303) بازیکن ها رو اذیت میکنند‌.انتیتی ۳۰۳ اکانت ها رو هک می کنه. و اینکه پیام های هیروبراین به معنی این هست که:کمک حتما درباره ی من چیز هایی شنیدی که من بازیکن ها رو شکنجه می کنم ولی این دروغ هست نول می ره تو اسکین من و بقیه رو اذیت می کنه لطفا به بقیه بگو شاید اون ها بتوانند یک کاری بکنند

مصطفی چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 21:16

بابا ول کنین هیرو براین کیه فقط نبینمش راحتم میکنه من از اندرمن میترسم از زامبی میترسم بابا اگه هیروبراین بیاد سکته میکنم ولی من تو حالت بدون زامبی میزارم

هانیه امینی شنبه 27 مهر 1398 ساعت 01:48

توروخدا منو گیج نکنید داستان واقعی هیروبراینو بزارین اینا همش الکی یکی یه چیزی میگه نمیدونم چی به چیه

آب نمک قهرمان (herobrine) پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 22:56

من یه بار توی زمین flat یه خونه ی گنده ساختم و یعد از چند روز یه کریپر رو توی خونه م دیدم و به هیروبراین اعتقاد داشتم ولی اهمیت ندادم و کشتمش. روز بعد رفتم پشت دیوار خونه م. دیدم صدای اسکلت میاد. نگاه کردم دیدم هیچکس نیست رفتم توی خونه دیدم یک اسکلت همراه با یه عنکبوت به علاوه یه کریپر توی خونه م دیدم. خفاش هم مدام توی خونه م ظاهر می شد. خب این یعنی چی یعنی هیروبراین خونه ی من رو صاحب شده:

محمد حسین شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 18:06

:من هیرو براین رو دیدم و متوجه نشدم چرا زمین رو می کنند و بعد با TNT پر می کرد و بعد رو یه یه تابلو نوشت EXIT بعد فرار کردم رفتم خونشون دیدم به راهم ادامه دادم ولی باز پشت سرم بود دراگون احزار کردم که با هاش بجنگه ولی چشاش قرمز شد و دراگون رو هیبنوتیزم کرد من کیل@ای زدم ولی هیرو براین نمرد

داستان می گی یا یکی دوباره شایعه گذاشته تو اینترنت؟ اینا همه الکیه!
حتی اگه هیرو واقعی هم باشه...
آخه ***هیپنوتیزم!!!!!!***

میلاد شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 14:40

من هم زمین شناور توی هوا هم چند تا بلاک روی اب حتی قارچاروی جاهای غیر ممکنو دیدم ولی انگارهیروبراین پاک شده و دیگه میتونین راحت باشین ولی من اون مپمو ازدست دادم نمیدونم چجوری ولی حذف شده

دوست من زمین های شناور و بلاک های روی هوا ربطی به هیروبراین ندارن و به صورت معمولی اسپاون می شن. قارچ ها هم رو کجا دیدی غیرعادی بوده؟ (رو خاک، سنگ، تو جهنم رو بدراک) اگه رو اینا بوده که عادیه!

امیر مهدی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 14:51

سلامی دوباره من با اطلاعات کامل را نیمه کامل برگشتم.من این اطلاعاتو از سایت مد کرافت و البته بیشتر از فیلما به دست اوردم.ببین بیشتر ما با هیروبراین مشکل داریم.ولی مشکل اصلی ما را ماینکرافت ناله.من نالو ندیدم.هیروبراینو هم برای یه لحظه دیدم.من فهمیدم که داستان این دو تا کاراکتر مربوط میشه به اون دوتا دیسک 11 و13.شاید ای دیسکا در این نسخه کار نکنه.ولی این دیسکا در نسخه 1.9.4 کار میکنه.صداهای عجیبی از توش میاد و معلوم نیست چیه.اگه میخواین بدونین کافیه تو اینترنت بزنین راز دیسک 11 و 13 یا تو سایت مد کرافت هست.(من نیومدم تبلیغ کنم).خلاصه این داستان اینه که هیرو با نال میجنگه.من خودم سال ها فکر میکردم که هیرو آدم بدیه.ولی در اصل این ناله که شیطانیه.من فقط از بعضی از پیام هاشو نمیفهم.مثل اون اثر طلایه ماینکرافت.یا بازی ماله اونه.راستی اگه میتونین از نال هم اطلاعاتی دریافت کنین بهتره اینجا بنویسی.شاید من هم به چیزای جدیدی دست بیابم.ممنون از سازنده این سایت.(متاسفانه نمیدونم اسمشون کیه)

سلام!
اول اینکه اسم من رو هم می تونی از لیست نویسنده ها ببینی هم اگه به نام وبلاگ دقت کنی!
خب حالا ببین دوست من منم قبلا اینا رو باور داشتم. ولی همه اینا خرافاته! بعد از 5 سال ماینکرافت بازی کردن همه اینا رو فهمیدم! اگه اطلاعات بیشتر می خوای ایمیلتو بده ایمیل بیشتر می گم!

رادمان جمعه 14 تیر 1398 ساعت 19:57 http://radman

من تا فیلم هیولایی رو می بینم خودم رو خیس می کنم:بیخیال چه برسه ببینمش

خخخخ

پویا نجفی یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 15:43

اما هیرو براین وقتی نبودم سوزوندتش

سلام پویا جان. راستش الآن بعد از مدت ها به نظرات سر زدم همه واسه همین مطلب بودن!
گفتم مال تو رو جواب بدم بعدا هر کی اومد بازم جواب می دم. خب ببین دوست عزیز، اول چند تا چیز هست. اول اینکه هیروبراین کلا واقعی نیست هر کی هم دیده، یا الکی گفته یا باگ بوده (که احتمال داده می شه که خود موجانگ بعد از بوجود اومدن هیروبراین اونو گذاشته) حالا من اون موقع واقعا نوب بودم وقتی این مطلب رو گذاشتم و همچین چیزی واقعیت نداره اما بزار داستان واقعی رو بهت بگم که از کجا اومد بعد به دلیل آتیش گرفتن خونتم می رسیم. اول اینکه مدت ها قبل یه آقایی داشته استریم می کرده که بعد از یه سری کارا می ره تو خونشو هیروبراین رو می بینه و می ترسه و ... اون موقع هنوز هیروبراین بوجود نیومده بود و اون کار طرف غوغا کرد. اما واقعیت چی بوده؟ در اصل اون شخص رفته بود عکس painting رو عوض کرده بود و وقتی از دور دیده می شد انگار واقعا یکی اونجا بود. این از ماجراش. در ضمن بعضی از فیلم هایی که می بینین امکان داره مود هم باشن یا همون باگی که خود موجانگ اضافه کرد. اما چرا خونت آتیش گرفت؟ می تونم بگم که حتما هیروبراین نبوده چون جز اینکه هیروبراین می کشتت بقیه اعتبار زیادی ندارن یا داستان الکین. امکان داره مواد مذاب نزدیک خونت بوده باشه و اون موقع امکان داره که خونت آتیش بگیره چون اگه دقت کنی یه زمانایی چیزهای بغل مواد مذاب آتیش می گیرن. یا می تونه یه باگ بوده باشه و در نهایت شاید چون ورژنتو عوض کردی همچین چیزی اتفاق افتاده (اگه کلا خونت نبود یعنی به خاطر عوض کردن ورژن پاک شده) اگه هم بود شاید چانکش که لود شد یهو باگ گرفت آتیش گرفت. ممنون از توجهت. از همین کامنتا باهام در ارتباط باش.

پویا نجفی جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 16:44

سلام من میخواستم تجربه خدمو بگم که مال چندین سال پیش که فکر کنم 5 یا 4 سال پیش بود هستش
تو اون زمان ها نسخه ها قدیمی بود و احتمال دیدن هیرو براین بود اما من ندیدمش
من یک خونه چوبی داشتم هی می‌ساختم و بزرگ ترش می کردم هر طبقشم یک نوع چوب بود
خیلی خونخ رو دوست داشتم البته اون موقع نوب بودم

میثم پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 17:34

سلام.من یه بار تو یه ورلد(مپ)کریتیو یه مزرعه ساختم و بعد خودم غیر بینهایت(سوروایول) کردم و بعد یه هویی یه چیزی منو زد(از پشت زد) (خیلی ترسیده بودم) داشتم سکته نی کردم به نظرمم اومد که یه چیز ابی رنگی بود گفتم شاید زامبی ابی باشه که تو اب هست ولی یه تیکه اب برای مزرعه ام گذاشته بودم و نمی تونست زامبی اب باشه از ترسن خودمو کریتیو کردم بعد نگاه کردم دیدم کسی نیست لطفا کمکم کنید.

علی یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 15:24

سلام من میخوام دوتا از نشانه های هیروبرین را بگویم(1. صلیب 2. سنگ هایی که در جنگل کاج هست که جلبک زندند) اینا شاید مال نال باشد یا هیروبرین من ماین کرفت peبازی میکنم ولی هنوز هیروبرین را ندیدم

مریم رئیسی دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 17:13

سلام من نسخه بتا ماینکرافت رو دارم (متاسفانه) و وقتی این هارو خوندم می‌خوام به هیروبراین کمک کنم(مثل یک معمولیت تو دنیای واقعی میمونه وای فکر کن!)

Sobhan یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 23:33

سلام من هم هیروبراین و هم نتل رو دیدم لعنتیا خیلی ترسناک فقط بدونید اگه میخواید خود واقعیشونو ببینید تو pcدنبالشون برگردید راستی هیروبراین از من درخواست کمک کرده گفتم کمکم کن نال اینجاست.باشه کمکم نکن ولی بدون ماین کرافت حالا بازی اوست کاش کشمکش میکردم اگه دیدینش از طرف من بهش بگید Leon myner : I want to help you لیان ماینر اسممه تو بازی ممنون میشم

فرزانه سالاری یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 18:03

اون چیزایی چون صلیب و چاه اخرالزمان کار 303 هست و من مطمنم کسی ندیده و فقط از یوتیوب دیده که همش الکیه و ادا در میاره می گه دیدم

Mohammad Reza جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 13:46

دروغ همش دروغ

Sho دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 20:49

Sho دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 20:47

سلام
به من اثبات کن که آبنمک قهرمان میشه انسان
آخه چجوری؟؟؟؟؟

Ali.miner شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 15:08

بسیار عالی بود .
من خودم اثرات هیروبراین رو دیدم مثلا کندن چاله های خیلی بزرگ کندن قبر ساخت تعداد زیادی زامبی و ...
به هر حال مفید بود.

FireFati سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 09:48

سلامی گرم به شما که مطالب نوشتید.

امیر مهدی شنبه 10 فروردین 1398 ساعت 00:17

سلامی مجدد.من چند تا از نشانه های هیروبراین و میخوام بگم.(درخت های بدون تنه.درخت های بدون برگ.گذاشتن قارچ در جاهای غیر ممکن.سن شناور روی دریا.بلوک های جهنمی در دنیای عادی.تابلو گذاری که رویشون یا مینویسهstopیاnull is... .موجودات با چشمان سفید که هیچ وقت نمیمیرند.بیرون پریدن از بازی.صدای خنده وحمله آتشین).در ضمن اون علامت صلیب ماله entity_303 است.ولی اون چاه هو نمیدونم شاید ماله nullباشه. لطفا نظرات منو بخونین.شاید به نتیجه ای برسین.در ضمن کسایی که میگن اینا وجود ندارند.باید با چشم خودشون ببینن تا بازی شون کرش بشه.

WebShark25 دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 17:07 http://kkft

summon armor_stand ~ ~ ~ {NoBasePlate:1b,ShowArms:1b,CustomName:"{\"text\":\"WebShark25\",\"color\":\"dark_blue\"}",CustomNameVisible:1b,Pose:{LeftArm:[0f,0f,272f],RightArm:[260f,0f,0f]}}

ali پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 11:21

الان داشتم دنبال یک دهکده میگشتم که رفتم داخل زمین برفی یک خونه ی برفی دیدم خیلی کوچک بود رفتم داخل کسی اونجا نبود یک تخت واجاق وجعبه ابزار داخلش بود معمولا هروقت که یک خونه می بینیم اون چشم سبز رو که می اندازیم بالای خونه چشم می ترکه اما بالای خونه چشم نترکید و به سمت دیگه رفت اون خونه ی کیه؟لطفا بگید

Aligamer سه‌شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 14:41

من یه بار داشتم بازی میکردم که یه دفعه دیدم یه چیزی مثل صلیب(قبر) رو زمینه. من به اعتنایی کردم و به راهم ادامه دادم که ناگهان یه چاله خیلی بزرگ‌و خیلی عمیق (تا ته دنیا) دیدم و خیلی ترسیدم هموز او زمینو دارم بنظرتون هیروبراینه؟

پری یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 16:42

یه سوال خیلی مهم دارم . خواهشا جواب بدین
من تو یه سایت نحوه احضار هیروبراین رو خوندم بعد انجام دادم . الان همش وقتی دارم بازی میکنم یهو پرت میشم بیرون . این یعنی چی ؟

امیرمهدی یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 16:02

یک سوال؟ اساسی چه کسی اسم هیروبراین رو پخش کرده.هیچ کس به غیر از سازنده های بازی نمیتونند اسم روی کاراکتر ها بزارند.در نتیجه هیروبراین رو در ماینکرافت اضافه کردن که به چند دلیل به ویروس تبدیل شده.مثلا قرار بود کاراکتر در بازی باشه اما یه ویروس در کامپیوتر بود که در هنگام ساختنش ویروس وارد بازی شده.و یه چیزی دیگه هیروبراین به کمک نیاز داره ما باید نال رو بکشیم ولی نمیدنیم چطوری؟

امیر مهدی شنبه 17 آذر 1397 ساعت 19:09

سلامی دوباره میخواستم بگم در نسخه 1.7.0.9 شاید هیروبراین باشه چون من داشتم بازی میکردم به دفعه از بازی اومد بیرون. من خیلی ترسیدم.بازی رو حذف کردم اگه بشه بگین در کدام نسخه وجود همچین موجوداتی است. با تشکر.فقط اگه بشه به سوال من گریه دهید.ممنون میشم

امیر مهدی جمعه 16 آذر 1397 ساعت 00:25

سلام دوباره میخوام یه چیزی درباره ی وجود رسید هیروبراین بگم.اینکه اگه شما یک گوسفند چشم های سفید دیدین،بدونین هیروبراینه.اگه مرد از طرف هیرو براین برای جاسوسی اومده.اگه منزل و غیب شد بدونین خوده هیروبارینه فقط اینکارو کرده تا متوجه اون نشیم

امیر مهدی سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 21:32

ببینین من چند تا از نشانه های هیرو براینو میگم:(1-تابلو گذاری(کمک)2-ریختن سرباز(زامبی،ویدرو... )3-صداهای عجیب(وقتی که بهت نزدیکه)4-ساخت خونه(عین شبیه مال ما در بازی)5-وجود صخره در حالت Flat(منطقه آزاد)6-زامبی با سرهای عجیب(creeperواسب)) و نال(ارور در بازی(تاریک و روشن شدن صفحه بازی)و(ساختن چاله در یک لحظه)) میخوام لطفا اطلاعاتی درباره ی entity_303وdark skeleton بذارین ممنون میشم

امیر مهدی دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 23:40

ببینین من هیرو براینو ندیدم ولی قبول دارم که وجود داره. ببینین حرف های زیادی درباره ی نال و انتیتی و هیرو براینه ولی خیلی درباره ی dark skeleton نیست به هر حال بهتره اطلاعاتی درباره ی همه ی دشمن ها بذارین شاید به نتیجه رسیدیم

5555 سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 22:10

عالی

آناهیتا شنبه 21 مهر 1397 ساعت 20:47 http://armi1387

آره منم دیدم

فربد از ایران جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 19:03

من یه روز داشتم تو آپارات یه ویدئو ماین کرافتی میدیدم که هیچ ربطی به هیروبراین نداشت اما یجاش دیدم پشت سر یکی از کاراکتر ها هیروبراین وایساده و هیچ کاری نمی کنه.

... شنبه 10 شهریور 1397 ساعت 11:59

سلام من تو مایکرافت داشت بازی می کردم بعد دیدم یه موجودی داره علف ها وگل ها را می کنه بعد یه صدایی از اب شنیدم انگار یکی داشت تو آب راه می رفت ولی تو آب چیزی نبود به همه جا نگاه کردم چیزی نبود انگار یه موجود نامرئی بود یه بار یه خونه با پشم درست کردم یه خونه ی چوبی درست کردم گم شدم موقعی که پیداش کردم خونه ی پشمی سقف و دیوارش خراب شده بود ولی خونه چوبی درست بود اون موجود نامرئی چی بود خواهش می کنم به من بگید

rastin شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 20:58

من ترسیدم،،،،،،،،،،،، فکر کنم یک ماه دیگه ماینکرافت بازی نکنم

خداااااااااااا

میلاد پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 16:35

به نظر من هیروبراین یه چیز علکیه و وجود نداره من هر کاری کردم نتونستم احضارش کنم بجز مودو این جور چیزا

Ender Girl یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 11:55

من داستان واقعی هیروبراین رو خوندم و می دونم که اون + انتیتی 303 که بزرگترین دشمن هیروبراینه قویترین موب های ماین کرافت هستن. انتیتی 303 یه اسکین عجیب داره: یه ردای سفید کلاه دار که زیر ردا چیزی نیست جز تاریکی البته 2 تا چشم قرمز و نورانی هم معلومه. میگن اونم ویروس بوده ولی الان دیگه نیست. راستی مد هیروبراین برای درست کردن اون توی بازی نیست چون اون توی تمام ورژن ها هست. مد برای احضارشه. راستی همونطور که توی ورژن های قدیمی تر وقتی تا ته زمین رو میکندیم میمردیم هیروبراین حتی توی کریتیو (خلاقیت) هم میتونه ما رو بکشه. اینو میگم چون یه بار منو کشته و ماین کرافتم رو کرش کرده.

علیرضا دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 13:03

سلام اگه کسی تو ماین کرافت اش درخت های بدون برگ دید یا یک هرم شنی کوچک دید داخل آب یا کدو یی که روش نقاشی شده دید ماین کرافت اش را حتما حذف کنه چون کار هیرو براین است و اگه یه آدم سیاه دیدید و بعدش ترکیدید اون آدم اسمش نال هست برای دونستن بیشتر برید تو ی گوگل سرچ کنید نال کیست

ajay ghale دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 03:04

اولا هیروبراین واقعی هستش 2 من احتمال میدم که هیرو براین توسط یه چیزی {که اسمشو نمیدونم} زندانی شده و ادم بدی نیس و کاری به ما نداره

من خودم شخصا داشتم بازی میکردم از چند تا سایت خوندم چه طور هیروبراین احضار میشه {شخصا هم دیدم که الکی بود } انجام دادم روش رو دیدم بعد از چند دقیقه هوا بارونی شد و یه رعد و برق بزرگ زد رو زمین بعد یه لشکر از زامبیا بهم حمله کردن و مردم بعد بازم اومدم تو بازی یه نوشته بود که من ترجمش کردم گفت:میام پیشت
بازی رو حذف مردم

حاضرم قسم بخورم راست میگم

بعد از 1 2 سال بازی رو یادم افتاد و نصب کردم بازم بعد چند وقت خود به خود لومد

Wither king سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 21:15

من یک شب با چند بلاک ساختم دروازشو بعد باگ ترسناکی اومد ولی هیروبراینو ندیدم میخام بدونم اون باگ چی بود؟

حسنلو دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 13:08

خودت هیرو براین رو دیدی

A.E.N شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 05:42

من یه بار تو حالت سرویال داشتم بازی میکردم یک خونه ساختم داشتم میرفتم توش که یک دفه هوا تند تند تغییر کرد (هی صبح شد هی شب شد) بعد یک دفه مردم
اصلا یه وضعی درجا غش کردم

علیرضا پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 19:03

ببخشید میشه لطفا بگید نقط ضع هیرو براین چیه؟و علامت هایش چیست

یونس سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 23:25

علکی میگی

کاربر سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 19:06

سلام هرکی که میگه هیروبراین وجود نداره کاملا در اشتباهه منو فامیلامون داشتیم با وای فای باهم ماین کرافت بازی میکردیم پسر دییم گفت من بالاترین نسخه ماین رو دارم و برای هممون ریخت و توی یه صید که از گوگل پیدا کرده بودیم رفتیم و علامت هیروبراین رو دیدیم که بالاش آتیش داشت یه روز رفتیم توی غار ها دنبال هیروبران و خودم هیروبراین رو دیدم البته جونی نلوپدم و تا دیدمش هیروبراین فرار کرد راستش فقط شکه شدم و جا خوردم زیاد نترسیدم
توی اون نسخه هیرویراین ویروس نبود و به دست شرکت ماین کرافت ساخته شده بود

ماهان جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 14:46

هرکی ندیده به ره دعا کنه چون من اونو دیدم به قدری ترسناک من ترس داشتم سکته می کردم هر زربه ای بهش می زدم برای چند دقیقه غیب می شد ترسو بعد همین جوری زامبی می فرستاد یا ی موجود دیگه ای می فرستاد برای همین من رفتم 303-entity احضار کنم بعد اون وقتی احضار کردم دیدم زمینم کلا ترکید

حسنلو پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 19:43

ممنون که اطلاع دادید

محمد مهدی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 23:22

سلام من داشتم تویک مپ برفی تو بقا بازی می کردم یه خونه برفی دیدم. توش رفتم دیدم یه تخت و گازو میز کار با مشعل ردستونی بود. ولی خودش رو ندیدم.خونه ام هم گم کردم.اگر راهنمایی نمی کردین من می رفتم و هیروبراین رو می دیدم و سکته می کردم

BAD BOY چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 21:02

می دونین سید (seed) چیه؟
سید هیرو اومده . اول میرین تو بخش سید . کد DarkGamer13 رو می زنین . هر جایی که آوردتتون یه خونه مجلل می سازین . شب میرین رو تخت میخوابین .
صبح که پا میشید دم در منتظرتونه . اما دیگه شما جونی هستید . اگر بکشیدش که هیچ . ولی اگر نکشیدش و فرار کنید ، همه جا اسپاون میشه و حتی اگر غیر جونی باشید ، جونی میشید و باهاش مبارزه میکنید . اگر بمیرید ، بهتون پیغام میده که همیشه می بینمت . روز دوم پیغام میده (همیشه .)

مهزیار جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 01:35

به نظر من هیروبراین برادر استیو نال خودش را به شکل استیو در میاره وهیروبراین رو می کشه برا همین فکر می کرد استیو اون رو کشته

نوشینا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 16:18

توی یکی از نظرات که گفته بود یه چیز سیاه دیدم و بعد توی چاله افتادم و بهم حمله کرد و جون هان رو برد اندامم بود

حسن جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 19:50

واقعی:بچه ها بعضی وقت کاملی ها حمله میکنن یا عنکبوت حالا هرچیز حمله کنه یک موجود سیاه میبینین آن null است و خاصیت وspanws او حذف نمیشه البته او در همه نسخه های ماینکرافت وجود داره حتی در نسخه اندروید دیده میشود اما هیروبراین بعضیا مود نصب میکنن وبعضیا دونفره بازی میکنن یکشون skin هیروبراین میزاره ولی احتمال آن در نسخه 1.6.6 و در آن هیروبراین دیده شد

Gk پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 17:38

من یک بار تو یک نسخه ی قدیمی ماین کرافت وقی داشتم خونه میساختم شب شد و بعدش رفتم تو خونم بعد بیرون رو نگاه کردم دیدم یک عالمه هیولا بیرون هستش ولی رنگشون سیاه بود بعدش یک ادم سیاه دیدم بعد فکر کردم هیروبراینه بعد یوهو بازی خراب شد و رفت بیرون هیروبراین هیچ پیامی مثل کمک نداده بود.
خب این هدود خیلی وقت پیش برام اتفاق افتاد و این اولین باری بود که هیروبراین رو دیدم.

یک مخاطب چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:39

بعضی ها درماینکرافت پیغام هایی دریافت کردن با اسم هیرو براین که گفته من بدجنس نیستم واز دنیای ماینکرافت محافظت میکنم ومی گفت من در تله نال گیر افتادم و از پلیرها درخواست کمک کرده بود و میگوید نال خودش را جای او جا زده تا اورا بد جنس نشان دهد و این نال است که شیطانیست و من در تله او گیر افتادم لطفا ممنون میشم اگر در سایت مطلبی هم در مورد نال بزارید

MHO یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 19:18

خب خوب بود

Aram چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 23:23

یه بار من و دختر عموم و پیر عموم داشتیم با وایفای مانکرافت بازی میکردیم ماینکرافت هم روی حالتی بود که کلا یه زمین خالیه و تو هرچی بخوای میسازی ما دو دقیقه گوشیامون رو گذاشتی مکه بریم غذا بخوریم بعد اومدیم دیدیم دور تا دور زمینمون که صاف بود صخره ساخته شده و از بعضی جاها لاوا و آب میزنه بیرون و قسمت هایی هم قار ها معلومن
بعد پرواز کردیم یه دور نگاه کردیم دیدیم وارد یه مپ شدیم که تیکه ای که خونه هامون رو ساخته بودیم زمین صافه ولی بقیه جاها زمین کلی اومده بالا و خیلی عجیب شده
من یکی که گفتم هیرو براینه و مپ رو از ترسمون حذف کردیم

محمدمهدی پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 12:33

آخرنفهمیدم هیروبراین براساس اینکه به یک منشوردست زدبامادشمن شدیافکرکرداستیواون راکشت؟

Ariyan پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 16:56

دوستان خواستم بگم هیروبراین واقعا هستش ولی در نسخه های قبلی minecraft
از اون ور تو pc میشه اونو احضار کرد به همراه کامند بلاک
جز اون null و entity-303 در بازی وجود دارن ولی فکر کنم در نسخه های قبلی باشه و میشه اونارو احضار کرد( جوری که تو ویدئو ها نشون داده میشه)

Hesam یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 16:47

سلام.
من اول هیچی از ماین کرافت نمی دونستم و همه چیز رو از دوستم یاد گرفتم و تو بازی حرفه ای شدم (البته رو سرویوال همه چی بلدم و روی کرتیو هم چند تا کامند بلد نیستم) یه روز دوستم در باره هیروبراین حرف میزد اما من باور نکردم چون من یه ساله این بازی رو دارم و یک بار هروبراین ندیدم و فکر میکردم الکی میگه رفت تو اینترنت سرچ کردم و کلی مطلب درباره هیروبراین خست اما همه با هم فرق میکردند و گیج شدم یه روز از دوستم نشانه هاشو پرسیدم یکیشون این بود زامبی با کله کریپر و اسب!!!!! اما نمیونستم واقعی هست یا نه. یه روز تو سرور Team Extreme که سرور با حالی بود داشتم بازی میکردم پیش دوستام بودم یه هو یه لشکر زامبی با کله کریپر و اسب دیدیم از دوستام پرسیدم گفتم فقط من اینجوریم یا شما هم هستید؟ گفتند واسه ما هم همین جوریه من گفتم فکر کنم هیروبراینه چون دوستم اینو گفته اما خبری از هیرو برای نبود من واقعا گیج شدم لطفا به من بگین آیا واقعا اون هیروبراین بود یا نه!

41148محمد شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 23:49

ببین من با دوستم داریم یک قلعه برای کشتن هیروبراین،ناچ،نال می سازیم
در ضمن من گیج شدم یا ویدیو بزار یا تصویر اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟
41148

پارسا پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 13:56

نظر من اینه که هیدروبراین وجود داره ولی نمیخواهد ما ان را ببینیم مثل جن من الان تقریبا 1 سال ماین کرافت رو نصب کردم اما تاحالا هیدروبراین را ندیدم.

امیر جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 17:58

من تا حالا هیروراینو ندیده بودم تو پی سی ماین رو نصب کردم چند روزی خبری نبود من خونه ساخته بودم رفتم اون ور تر یک استخر درست کنم که پشتم یک خونه کپ خونه من بود توش خالی بود تاریک مشعل گذاشتم یه دفعه نمیدونم چیشد یک عالم وسایل ظاهر شد روی دیوار نوشته شده بود با تابلو re human
یک دفعه مردم کرتیو بودم ها دوباره اسپاون شدم توی دریا سر تا سرم اب بود

امیر دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 21:19

من خود هیرو براین رو ندیدم ولی یه بار داخل کویر یه خونه پیدا کردم رفتم توش پام رفت رو یه دکمه tntترکید زیر پام بعد که دوباره تو خونم ظاهر شدم و اومدم بیرون جفت خونم یه میز کار بود که من درستش نکرده بودم با وجود اینکه زره و شمشییر ابی داشتم بازم از ترس اکانتمو حذف کردم

یاسین سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 15:20

شاید هیرو براین برادر هیومن که که چون ما با هیومن دشمنی داریم فکر میکنه ما برادرشو کشتی . شایدم همون هیومنه که بعد از حذف شدن به شکل ویروس در اومده و هنوز با ما دشمنه

پدرام دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 16:29

داداش هیرو براین مخفف هیروبرایانه ولی بقیه مطلب ها درست بود

Mehdi cuba جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 00:32

عزیز برادر مدرک بیار،مارو هم گیج نکن

امیر حسین از ایران پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 14:13

منم یه چیزه سیاه دیدم ساعت1شب اون روشو کرد به من بعد باسرعت دیدم اون ور بعد شهو یجا چاله بود ندیدم افتادمتوش بعد چاهه زیاد گد نبود ولی در هدی که نتونم در بیام بعد انگار یه چیز سیاه افتاد تو هامون چاهی که افتادم توش دییقن بقلم بعد باختم ولی نمیدونم هیربراین بود یا نه ولی باز میترسم راستی بیاین چت

Farbod جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 14:55

قبلا دوست من به خونمون اومده بود و من نسخه جدیدو داشتم ولی اون قدیمیشو رفتم یادش دادم با hotspot بازی کنیم و رفتیم توی بازی. 1ساعت بازی کردیم بعد یه صدای عجیبی (مثل صدای ادم) از تبلتم اومد.(تبلتم asus و روش تمام دستگاه ها میاد. اون صدارو برای هیچی نگذاشته بودم و دوستمم نگذاشته بود . میخواستم بدونم این صدای احضار شدن هیروبراینه یا نه.
ماین دوستم توی نسخه قدیمی هنگ میکرد.

ه-ی چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 15:36

عجیب بودراستی من گیجشدم مرده یازندس ولی از نظرمن هیروبراین یا همون هیومن به ما کاری نداره اگرم کار داشته باشه باخودم طرفه ودارم می بینم که اگه بخوام ماین کرافت رو دانلود بکنم خطری نداره که کتمپیوترم رو ویروسیکنه ولی جایی نوشته بود هیرو براین یک انسانه وبخواتر کدهای بازی چشماش پاک شده ولی به کل به نظر من خطری نداره وتنها خطر اینه که ویروس داره و راستی من فکر میکردم که هیرو براین پرواز میکنه راستی منظور شما از تلافاتی همون جادو یا غیب شدن بود؟ ولی خوب در اصل شخسیتی از بازی

شکارچی هیروبراین سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 16:55

جالب بود ولی نظریه ی من فرق میکنه اخه چجوری اب نمک قهرمان (معنی کلمه herobrain) میتونه از یک ادم (معنه کلمه human) سر چشمه بگیره

امیر طاها چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 22:12

کلی راز و رمز های حل شده دارد

روزبه یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:55

هیرو براین با 303 آنتی دوشمنه
303 آنتی هیروبراین رو اذیت می کنه
برای همین هیرو براین از ما در خواست کمک می کنه
تازه هیروبراین به ما کاری نداره که ما به آون کار داشته باشیم

Bahar یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 14:09

من هیرو براینو ندیدم اما نشانه هاشو دیدم. هر جا که می رفتم یه چاه یا شکاف عمیق رو زمین جلوم سبز میشد که بیارم افتادم توش و اسلم مرد. وقتی خودمو بیرون کشیدم یه اسب دیگه پیدا کردمو رفتم. اونجا یکی همش برام خونه می ساخت و دو بار هم درخت بدون تنه دیدم. حالا جرئت ندارم درخت بکنم که بهش پیام بدم. چه کنم؟

البته اضافه کنم که من نسخه اصلی رو بازی نمیکنم !!
مال من تقلبی ولی در کل

من در کامپیوتر ماینکرفت رو بازی میکنم
((( من شاهد دارم و اسکرین شات گرفتم و کاملا واقعیته )))

یک بار تو بازی سوروایول تو روستا بودم تا اون صندوق توی کارگاه ( اجاق گاز ) رو خالی کنم اومدم بیرون و رفتم بسمت خونه توی دامنه کوه ( 14 بلوک توی کوه بود ) که یک هو تو راهرو که هشت بلوک میروه جلو و بقیه رو میره به سمت راست هیرو براین و دیدم که یک هو صدای بازی قطع شد و از من کمک خواست (help - heelllpp ) و دیدم که به صورت زامبی داره میاد سمتم که بازی رو کریتیو کردم و همونجا وایستادم که اومد رفت بیرون ( شلوارمو خیس کرده بودم ) که دیدم بیرون یک هو بارونی شد ولی اندر من که از بارون بدش میومد اومدن سمت من و منم رفتم بیرون که دیدم کلی زامبی و اسکلت که قبلا به من حمله میکردن تمام وسایل رو ازم گرفتم و یکی از اندر من ها به من شمشیر دیاموند داد ( میدونم باورش برای شما سخته ولی دقیقا واقعیته ) هیرو براین هم به من زره پوشوند و قیب شد و همه موجودات غیب شدن و...
سه روز بعد که هی دنبال هیرو میگشتم چون کنجکاویم زیاد شد متوجه هیرو شدم (اسکرین شات دارم ) و رفتم یکم عقب و بدنم مور مور شد و اون یک هو برگشت و دوباره غیب شد من توی زمینو با تی ان تی منفجر کردم (حدود 200 بلوک به صورت سطح ) تا اینکه دوباره هیرو براینو دیدم این سری اندر من ها رو هم اورد ( حدود 10 20تا بودن ) ( منم که داشتم شلوارمو خیس میکردم ) که ناگهانی اون محافظای آهنی که ساخته بودم به من حمله کردن و...
پس از شکست اونا ( اسپل داشتم با اسلحه و زره ارتقا یافته شده رو حالت پرواز )
رفتم تو اون محدوده منفجره و هیو براین و دوباره ملاقات کردم که دیدم اون داره به طرف اونجایی که بازی رو شروع کرد میره و اونجا وایستاد و یکدفعه حملات اندر من ها و تمامی موب های دیگه به سوی جهان شاهد شدم باورم نمیشد منم که تو حالت کریتیو جون بینهایت داشتم باید از بینهایت تعداد جونم رفت رو حالت سوروایول و ...
یه چند دیقه بعد ناچ رو دیدم که به هیرو براین حمله کرد و ....
همینطوری بود که من هی عقب می رفتم ولی کنجکاوی من طوری شد که دیگه نتونستم دوام بیارم اومدم به ناچ کمک کردم و هیرو رو ناچ با یک ضربه نابود کرد و یه نور ناگهانی و جهان بگشت به حالت اول
من اون جهان رو حذف کردم و ماینکرفتمو از 1.7.2 به 2.0 ارتقا دادم ولی باز هم از دور هیرو براینو میبینم شاید تو هر ده مپی یک بار زیرو صخره هایی که سایشون رو زمین میفته

این داستان دروغ نیست و هر کس این داستانو مسخره کنه پیگرد قانونی دارد

من 13 سالمه اهل تبریز هستم و نام اصلی من محمد مهدی است
من با پسر عمه هایم و پسر عموم همگی شاهد این ماجرا بودیم
بعد از فصل امتحانات ترم دوم سال 7 ام هرکی اسکرین شات بخواد به سایتم که بعدا میسازم و اطلاع میدم به این سایت اسمش رو مراجعه کنه

داستان جذابی بود اما متاسفانه من باورش نمی کنم! خدایی یکی هم همچین چیزی بنویسه هیچکی اگه PRO باشه حرفشو قبول نمی کنه مگر با اسکرین شات هات که باید ببینمشون. تازه اگه تو اونا هم هیچ ایرادی نبود باید بهت بگم تبریک تو اگه اینو تو اینترنت تو سایتای خارجی بزاری چند میلیون دلار شاید پول بگیری! البته به احتمال 99.99999999999 داستانت واقعی نیست!

آریا چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 21:11

Null جمعه 28 مهر 1396 ساعت 01:23

این حرف های اشتباه محظه . من نول یا همون هیروبراین رو دیدم . هیرو براین وجود داره و به هیچ عنوان مارو نمیکشه . اون توسط ناچ زندانی شده و از ما ینی همون باریکن که در سرویوال مشغول بازی هست کمک میخواد و میخواد که نجاتش بدیم . این پیام ها توسط چت توی بازی کریتو توسط یه اسکین کاملا سیاه برای من فرستاده شد . ( به زبون نروژی ) که من توی دیکشنری خودم ترجمشون کردم و این رو فهمیدم . طبیعیه که باور نمیکنید اما من واقعا دیدمش .

Headhunter شنبه 1 مهر 1396 ساعت 00:21

من یه بار داشتم تو فایل های ماینکرافت میگشتم که یهو یه فایل به اسم هیرو براین دیدم از سر کنجکاوی اونو توی یکی از پوشه یه بازی دیگه ریختم بعد بازی ارور داد وسه بار کامپیوترم ریستارت شد نمی دونم چرا

اگه هیرو براین همون هیومنه پس چطور تلپورن میکنیه

Pokerboy دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 14:02

جالب اینجاست من نول و پیام های هیروبراین رو دیدم

صبا شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 15:18

نظر شما درست، ولی اینکه فکر بکنیم که هیروبراین شایعه و این جور چیزا خیلی کیفش بیشتره

ایلیا شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 15:31

هیروبراین یک ویروسه توی اندریید اگه پیداش کنی بری نزدیک تلپورت میکنه 1000 بلوک تا تو اونو نبینی

ویروس بودن درسته ولی اون حرف شما منطقی نیست لطفا مدرک نشون بدید.

پویا پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 19:50

چجوری سوپر هامن معنیش با هیروبراین برابره هیومن میشه انسانی بعد هیروبراین میشه ابنمک قهرمان

خب یکین دیگه

هیرو براین ( پرپل گای ) سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 20:23

هیرو براین یه مب هست نه ویروس ! هیرو براین برادر استیو است که کشته شد و روح هیرو براین فکر کرد که استیو آن را کشته ! برای همین با ما دشمن شد . برای همین است که قبلاً به ما حمله نمی کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد